Miin dag..

Jag vaknade vid halv tio för att Ella ringde , då
berättade hon att vi skulle ses 12 vi terminalen där fräffades vi och vi gick till '' lillrudan ''
vi badade där o hade as mysigt!
senare så ramlade Ella och Tilda i med kläderna på (klant!-.-'') .
Senare gick vi upp till centrum o tog en glass .
När jag kom hem slaggade jag med tilda , vi gick ner till rudan och var på
den nya flytbryggan .
Senare kom hennes lilla syrra o hennes kompisar ner med badkläder .
då badade vi o hade kuul<3
Senare gick vi hemmåt och plingade på Andreas xd
dock var bara hans mamma hemma ....
Men nu ska jag ner t sågen med tilda o ta en glass <3
Tjejsnack ;)
bild kmr senare <3
puss elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0